Mobilní telefony nejen pro seniory
CZ EN DE ES FR
[servis_slider_m.png]

V této sekci naleznete
krok za krokem postup


co udělat v případě že chcete uplatnit reklamaci v České republice nebo na Slovensku včetně kontaktů v případě, že se chcete obrátit na technickou podporu.

Záruční a pozáruční servis Aligator

I přes veškerou péči, kterou věnujeme našim výrobkům, může v ojedinělých případech nastat porucha. Níže naleznete informace pro objednání záruční i nezáruční opravy nebo pro případný dotaz k vašemu produktu. Ceny nejčastějších placených nezáručních oprav telefonů naleznete v našem orientačním ceníku.

[design/2015/icon-phone-service.png]

REKLAMACE A OPRAVY PŘÍSTROJŮ V ČR

Chci uplatnit reklamaci, nebo opravit přístroj ALIGATOR v servisním centru v ČR.

Více info

Pro servis na území v ČR prosím postupujte podle následujících pokynů. Je-li Váš přístroj vadný nebo potřebujete provést nezáruční opravu, postupujte prosím následovně:
1.
Vyplňte servisní formulář na našich stránkách - odkaz zde.
2.
Na konci vyplňování formuláře si vytiskněte průvodku, kterou následně přiložíte do balíčku s přístrojem (pokud nemůžete průvodku vytisknout, přiložte ruční popis závady a uveďte do popisu číslo průvodky, které se Vám ve formuláři zobrazí).
3.
Dále přiložte kopii dokladu o koupi.
4.
Můžete si také vytisknout štítek, který nalepíte na balík pro větší pohodlí, abyste nemuseli adresu vypisovat ručně.
5.
Odešlete zásilku k nám na adresu uvedenou níže.
6.
V našem reklamačním portálu si můžete ověřit stav vaší zakázky.
7.
Ceny nejčastějších oprav u dotykových telefonů a tabletů naleznete v našem orientačním ceníku.

KONTAKTNÍ ÚDAJE A DORUČOVACÍ ADRESA

ADART COMPUTERS s.r.o., Sokolovská 2170/161, 18000 Praha 8,
Telefon: 242447433, 211222920 - v hlasové nabídce stiskněte „2“, E-mail: reklamace@adart.cz

OSOBNÍ DORUČENÍ

Můžete-li nám přístroj donést osobně, příjem a výdej zakázek probíhá v pracovních dnech v naší prodejně na stejné adrese, vchod z ulice Sokolovská. Otvírací hodiny: Po-Pá: 9:30-13:00, 14:00-17:00

[design/2015/icon-maintenance-service.png]

TECHNICKÁ PODPORA PRODUKTŮ PRO ČR A SK

Máte dotaz k reklamaci nebo k zakoupenému zboží z nabídky Aligator.

Více info

Máte-li technický dotaz ke zboží, potřebujete poradit s některou funkcí nebo nevíte jak nastavit Váš telefon? Podívejte se na naše Časté otázky a odpovědi.
Pokud nenajdete odpověď, neváhejte se nás zeptat na naší adrese: dotazy@adart.cz.
Máte-li dotazy k vyřízení reklamace či servisní zakázky napište nám na adresu: reklamace@adart.cz

[design/2015/icon-contact-service.png]

REKLAMACE A OPRAVY PŘÍSTROJŮ V SK

Chci uplatnit reklamaci nebo opravit přístroj ALIGATOR na Slovensku.

Více info

Přístroj zašlete spolu s popisem závady na naší sběrnou adresu. Spolu s popisem závady vždy uvádějte také Vaší adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ V SR

Pozor! Zde není servis, po vyřízení bude přístroj zaslán přímo zpět k Vám.
GO4-ALIGATOR
Slivková 12, 821 05 Bratislava
Infolinka: +421 - 650 540 076, Dispečink: +421 - 905 464 464
E-mail: reklamace@adart.cz