Mobilní telefony nejen pro seniory

V této sekci najdete nejčastější
dotazy a odpovědi

týkající se produktů ALIGATOR a funkce SOS Locator.
Sekci průběžně doplňujeme a aktualizujeme tak, abychom vám zajistili co možná nejlepší zákaznickou podporu.

Vy se ptáte – my odpovídáme.

Jak najít, kam se podívat, co udělat, kde zjistit nebo kolik to stojí? Potřebujete poradit, jak se zorientovat na eshopu, jak postupovat při reklamaci, kde najdete servis? Zde naleznete nejčastější otázky a odpovědi na ně. Pokud jste odpověď na svůj dotaz nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Kolik stojí služba SOS Locator

Služba SOS Locator je poskytována ZDARMA všem uživatelům podporovaných telefonů Aligator. Odeslání zprávy je zpoplatněno podle standardního ceníku vašeho operátora za odeslání SMS zprávy.

Kde máte servis?

Servisní středisko se nachází v Sokolovské ulici v Praze 8. Více informací o záručníh i pozáručních opravách najdete zde.

Máte nějakého průvodce, jak na eshopu nakupovat?

Podrobný návod k nákupu na našem eshopu najdete zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Postup a veškeré informace k reklamačnímu řízení najdete zde.

Kolik stojí oprava telefonu?

Ceny se liší podle závady. Orientační ceník nejčastějších oprav si můžete prohlédnout zde.

Potřebuji poradit s nastavením telefonu, kam se obrátit?

Rádi vám poradíme na telefonní lince 284 810 264, emailu dotazy@adart.cz nebo na našem Facebooku

Kde můžu sledovat novinky a informace o vašich produktech?

Nejlépe na našem Facebooku.

ADART COMPUTERS s.r.o. Sokolovská 161, 180 00 Praha 8 IČ: 25074547, DIČ: CZ25074547 Zapsaná v OR, sp. zn.: C47307 u rejstříkového soudu v Praze