Je-li Váš přístroj vadný a potřebujete provést záruční nebo i nezáruční opravu, postupujte prosím následovně:
(platí na území ČR)

  1. Vyplňte "průvodce novou reklamací" na našich stránkách - odkaz zde.

  2. Na konci vyplňování formuláře si vytiskněte průvodku, kterou následně přiložíte do balíčku s přístrojem (pokud nemůžete průvodku vytisknout, přiložte ruční popis závady a uveďte do popisu číslo průvodky, které se Vám ve formuláři zobrazí).

  3. Pokud požadujete záruční opravu, přiložte kopii dokladu o koupi.

  4. Můžete si také vytisknout štítek, který nalepíte na balík pro větší pohodlí, abyste nemuseli adresu vypisovat ručně.

  5. Odešlete zásilku k nám na adresu uvedenou níže:

    ADART COMPUTERS s.r.o.
    Kolbenova 997/5g
    190 00 Praha 9

  6. Poznamenejte si číslo reklamace a heslo, které jste vyplnili ve formuláři. V našem reklamačním portálu si pak budete moci ověřit stav vaší zakázky.

  7. V případě nezáručních oprav Vás po přijetí přístroje budeme kontaktovat s návrhem ceny opravy.
    Obvyklé ceny nejčastějších oprav u dotykových telefonů a tabletů naleznete v našem orientačním ceníku.

Máte-li technický dotaz ke zboží, potřebujete poradit s některou funkcí nebo nevíte jak nastavit Váš telefon? Podívejte se na naše Časté otázky a odpovědi.
Pokud nenajdete odpověď, neváhejte se nás zeptat na naší adrese: dotazy@adart.cz.
Máte-li dotazy k vyřízení reklamace či servisní zakázky napište nám na adresu: reklamace@adart.cz

Přístroj zašlete spolu s popisem závady a vašimi kontaktními údaji na naší sběrnou adresu:

GO4-ALIGATOR:
Prievozska 34
821 05 Bratislava
e-mail: reklamace@adart.cz
infolinka: +421 - 650 540 076
dispečink: +421 - 905 464 464
Ukázat na mapě

Pozor! Na této adrese není výdejní místo, slouží pouze pro příjem zásilek - zboží bude vráceno přímo zpět k Vám. Nezapomeňte proto vždy přiložit Vaší adresu, telefonní číslo a e-mail.